دانشگاه ادیان و مذاهب
  ورود به سامانه
نام کاربری
 
وب سایت دانشگاه
سامانه جامع آموزش
سامانه آموزش مجازی
پست الکترونیک
کلمه عبور
AR EN FA
 
آخرین مطالب
امروز برای شهدا وقت نداریم؛
خون و پیام
با همکاری دانشگاه ادیان و مذاهب و شهرداری اصفهان؛
اصفهان مرکز گفت‌وگوی ادیان می‌شود
به قلم علی بدیع دانشجوی مدیریت رسانه و ارتباطات؛
سردار را آن‌طور که بود باید شناخت و معرفی کرد
از سوی مؤسسه آموزش عالی هنر و اندیشه اسلامی:
پذیرش دانشجوی کارشناسی در رشته‌های هنر
به قلم محمدحسین شیخ‌شعاعی؛
ما و دو پاپ
در فهرست نامزدهای نهایی جایزه کتاب سال قرار گرفت:
«اسلام نص‌گرا: تاریخ و عقاید اخباریان شیعه»

معاونت اداری و مالی و مدیریت‌ها

 
تاریخ انتشار: 1393/02/24    

معاونت اداری و مالی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

معاون اداری و مالی: علی‌ فروغی

مقام مافوق: رئیس دانشگاه

تحصیلات: کارشناسی

وظایف و اختیارات معاون اداری و مالی:

  • برنامه‌ریزی، سازماندهی، هماهنگی و نظارت بر کلیه‌ی فعالیت‌های مدیریت منابع انسانی و پشتیبانی و مدیریت امور مالی
  • نظارت بر حسن اجرای کلیه قوانین و مقررات مربوط به امور استخدامی، مالی و معاملاتی دانشگاه
  • ارائه طرح‌های لازم جهت پیشبرد امور اداری و مالی و ایجاد زمینه‌ همکاری با سایر دانشگا‌ه‌ها و مؤسسات آموزش عالی و پژوهشی دولتی و غیردولتی در راستای اهداف دانشگاه
  • ارائه گزارش‌های لازم به رئیس دانشگاه در خصوص وظایف مربوط به واحدهای تحت نظر
  • نظارت بر پرداخت‌های مدیریت‌ امور مالی دانشگاه
  • ساماندهی و برنامه‌ریزی لازم جهت افزایش بهره‌وری، درآمدزائی و توسعه منابع مالی
  • تهیه و اجراى طرح‌هاى رفاهى کارکنان با توجه به امکانات اجرایى دانشگاه در چارچوب ضوابط و مقررات مربوطه
  • تهیه و تدارک تمامى نیازمندی‌های خدماتی- پشتیبانی دانشگاه
  • نظارت بر کمیسیون معاملات دانشگاه
  • ارائه برنامه‌های اجرایی اداری و مالی برای رشد کمی و کیفی در معاونت مربوطه با همکاری سایر اعضاء در راستای طرح جامع راهبردی و چشم‌انداز دانشگاه

معاونت اداری و مالی دارای سه مدیریت امور اداری، امور مالی و امور دانشجویی می‌باشد

 

مدیریت امور مالی

 

مدیر مالی: محمد تمیزی

مقام مافوق: معاون اداری مالی

تحصیلات: کارشناسی ارشد

وظایف و اختیارات معاون اداری و مالی:

 

* برنامه‌ریزی و سازماندهی کلیه فعالیت‌های اداره اعتبارات و تعهدات دریافت و پرداخت (وصول و اجرای اعتبارات و تعهدات بودجه ردیف‌های جاری، برنامه‌ای، تملک دارایی‌های سرمایه‌ای، عواید اختصاصی و سایر منابع، تنظیم، طبقه‌بندی و کنترل حساب‌های درآمدی، بودجه‌ای «کمک‌های دولتی و اشخاص» و...) و (انجام کلیه امور مربوط به دریافت و پرداخت داخل دانشگاه از قبیل پرداخت هزینه‌های پرسنلی و غیرپرسنلی، پرداخت هزینه‌های آموزانه‌ها و پژوهانه‌ها، پرداخت هزینه‌های تعمیرات و تجهیزات، پرداخت حقوق و مزایای پرسنل و دریافت شهریه‌های ثابت و متغیر و...)

* هماهنگی و نظارت بر کلیه فعالیت‌های اداره اعتبارات و تعهدات- دریافت و پرداخت (وصول و اجرای اعتبارات و تعهدات بودجه ردیف‌های جاری، برنامه‌ای، تملک دارایی‌های سرمایه‌ای، عواید اختصاصی و سایر منابع، تنظیم، طبقه‌بندی و کنترل حساب‌های درآمدی، بودجه‌ای«کمک‌های دولتی و اشخاص» و...) و (انجام کلیه امور مربوط به دریافت و پرداخت داخل دانشگاه از قبیل پرداخت هزینه‌های پرسنلی و غیر پرسنلی، پرداخت هزینه‌های آموزانه‌ها و پژوهانه‌ها، پرداخت هزینه‌های تعمیرات و تجهیزات، پرداخت حقوق و مزایای پرسنل و دریافت شهریه‌های ثابت و متغیر و...)

* برنامه‌ریزی و سازماندهی کلیه فعالیت‌های اداره رسیدگی به اسناد، دفترداری و تنظیم حساب‌ها (رسیدگی و کنترل کلیه اسناد حقوقی و غیر حقوقی مرتبط با امور مالی دانشگاه و...) و (بررسی کلیه حساب‌های دانشگاه، رسیدگی و کنترل اسناد هزینه‌های ارائه شده از واحدها بر اساس اصول حسابداری و قوانین مصوب و...)

* هماهنگی و نظارت بر کلیه فعالیت‌های اداره رسیدگی به اسناد، دفترداری و تنظیم حساب‌ها (رسیدگی و کنترل کلیه اسناد حقوقی و غیرحقوقی مرتبط با امور مالی دانشگاه و...) و (بررسی کلیه حساب‌های دانشگاه، رسیدگی و کنترل اسناد هزینه‌های ارائه شده از واحدها بر اساس اصول حسابداری و قوانین مصوب و...)

* برنامه‌ریزی برای دریافت و وصول درآمد‌های عمومی و اختصاصی دانشگاه

* اعمال نظارت در حفظ و نگهداری و تنظیم دفاتر اعتبارات و اموال و مراقبت در اجرای قوانین و مقررات

* نظارت بر مصرف صحیح اعتبارات از طریق رسیدگی قبل و بعد از آن‌ها

* فرستادن تراز آزمایشی به اداره بررسی و نظارت و دبیرخانه هیأت امنا

* نظارت بر تنظیم اسناد و هزینه‌های روزانه

* نظارت بر وصول و ایصال درآمدها و مطالبات دانشگاه

* ارائه راهنمایی‌های لازم به پرسنل و دانشجویان در حیطه وظایف

* همكاری و ارائه پیشنهاد به معاون اداری- مالی در تخصیص بودجه سالانه

* حسن نظارت بر هزینه اعتبارات تخصیص یافته در حوزه اختیارات

* اجرای دقیق آیین‌نامه‌ها، بخشنامه‌ها، مصوبات و دستورالعمل‌های کشوری، وزارتی و دانشگاهی در حوزه مسئولیت

* برآورد نارسایی‌های آیین‌نامه‌ها و مصوبات و پیشنهاد تصویب ضوابط‌، آئین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های‌ لازم به معاون اداری- مالی

* ارائه پیشنهاد به معاون اداری- مالی در انتصاب پرسنل تحت نظارت

* تشخیص اخبار و اطلاعات مورد نیاز جهت به‌روز‌رسانی اخبار و اطلاعات در بخش اختصاص یافته به معاونت اداری- مالی در سایت دانشگاه و ارائه آن‌ها به معاونت اداری- مالی جهت تأیید و ارسال

* ارائه برنامه‌های اجرایی برای رشد کمی و کیفی در مدیریت مربوطه با همکاری سایر اعضاء در راستای طرح جامع راهبردی و چشم‌انداز دانشگاه در سال 1404

* شرکت در جلسات مربوطه و ارائه پیشنهادهای لازم و اثرگذار

* ارائه گزارشات و نمودارهای عملکرد ماهانه و سالانه به معاونت اداری- مالی و در صورت لزوم به دیگر مسئولین مربوطه

 

مدیریت امور اداری

 

 

 

مدیر امور اداری: علی میرزایی

مقام مافوق: معاون اداری و مالی

تحصیلات: کارشناسی ارشد

شرح وظایف مدیر امور اداری:

  • اجرای سیاست‌های ابلاغی مراجع ذیصلاح در امور اداری، استخدامی و پشتیبانی
  • نظارت بر اجرای مقررات انضباطی و رسیدگی اولیه به تخلفات اداری کارکنان و ارجاع مراتب به هسأت رسیدگی به تخلفات اداری 
  • اجرای طرح تکریم ارباب رجوع
  • رسیدگی به درخواست‌های تأمین کالا (مصرفی و ملزومات اداری، فنی و مهندسی و نگهداری) و نظارت بر تحویل اجناس و لوازم خریداری شده با هماهنگی مدیریت امور مالی
  • دریافت، ثبت، توزیع و ارسال کلیه پرونده‌ها و مکاتبات دانشگاه از طریق دبیرخانه
  • بررسی، تجزیه و تحلیل وضعیت موجود نیروی انسانی دانشگاه به منظور پیش‌بینی و اجرای آموزش‌های ضمن خدمت مورد نیاز کارکنان در چارچوب ضوابط و مقررات مربوطه
  • پیش‌بینی و انجام امور مربوط به ارتقاء شغلی کارکنان از طریق کمیته طبقه‌بندی مشاغل در چارچوب ضوابط و مقررات مصوب هیأت امناء دانشگاه
  • ایجاد و نگهداری بانک اطلاعات پرسنلی و سوابق خدمتی و اداری کارکنان و اعضاء هیأت علمی دانشگاه
  • فراهم آوردن امکانات رفاهی برای کارکنان و اعضاء هیأت علمی دانشگاه
  • تهیه پیش‌نویس‌ کلیه احکام کارگزینی کارکنان و اعضاء هیأت علمی و قراردادهای استخدامی و همکار علمی جهت ارائه به مراجع ذیربط با رعایت قوانین و مقررات مربوطه
  • کنترل حضور و غیاب اعضای هیأت علمی، پژوهشگران و کارکنان دانشگاه از لحاظ موظفی، مرخصی، مأموریت، اضافه کاری و ...
  • جمع‌آوری و تهیه گزارش کارکرد ماهانه اعضای هیأت علمی، محققان و کارکنان اجرایی و ارائه آن به مدیرت امور مالی جهت محاسبه و پرداخت حقوق
  • ارزشیابی سالیانه کارکنان دانشگاه
  • نظارت بر تهیه نقشه طرح‌های عمرانی دانشگاه
  • پیگیری و هماهنگی مربوط به انعقاد قرارداد با نیروهای خدماتی، فضای سبز، آشپزخانه، تأسیسات، حمل و نقل و ... در چارچوب آیین‌نامه مالی و معاملاتی دانشگاه و نظارت بر حسن اجرای آن
  • نظارت و ارزیابی فنی بر عملکرد پیمانکاران عمرانی و نظارت فنی و تحویل پروژه‌های احداثی و پیگیری نواقص و عیوب احتمالی

 

 


دانشگاه ادیان و مذاهب


نشانی: ایران - قم - پردیسان
تلفن: 32802610 25 98+
فکس: 32802627 25 98+
کد پستی: 3749113357
صندوق پستی: 37185 - 178
پست الکترونیکی: info@urd.ac.ir
سامانه پیامکی: 3000135789

دانشکده ها

دانشکده شیعه شناسی
دانشکده ادیان
دانشکده مذاهب
دانشکده فلسفه
دانشکده زن و خانواده
دانشکده عرفان

خدمات فناوری اطلاعات

سامانه جامع آموزش
سامانه آموزش مجازی
سامانه پذیرش دانشجو
سامانه اتوماسیون اداری
پست الکترونیک
جستجو در کتابخانه
کتابخانه دیجیتال

بیانیه رسالت

دانشگاه ادیان و مذاهب، نخستین دانشگاه تخصصی ادیان و مذاهب در ایران، برخاسته از حوزه علمیه، ضمن شناخت ادیان و مذاهب و تعامل و گفت و گو با پیروان آنها با تکیه بر مشترکات، در جهت همبستگی انسانی، تقویت صلح، کاهش آلام بشری، گسترش معنویت و اخلاق و معرفی عالمانه اسلام بر اساس آموزه های اهل بیت علیهم السلام به پژوهش و تربیت نیروی انسانی متخصص اقدام می نماید.

طراحی، توسعه و پشتیبانی: کویر سبز